bara gymnasieeleverna som har JULLOV

hallojsan världen, idag är det måndag och nu förstår jag verkligen att det är jullov för min del, men dock inte för någon annan i familjen mellberg. Hörde när mamma gick och väckte bror vid 7, och då kan jag säga att de var grymt skönt att bara ligga kvar.
Men världens sovmorgon blev det inte, vid 8 kom mamma in med mina nya mediciner som jag ska börja med idag, hela 8 tabletter var det dax för idag, och för varje vecka så ökar det bara. Det kändes lite jobbigt, började må illa och kallsvettades, men sedan kunde jag somna om och nu känner jag inte av det så mycket, bara lite magont!
Nu ska jag kolla lite TV, och sen ska jag gå och duscha innan sara kommer och vi ska på obbolaskolan ett litet tag, jag ska låna några böcker osv. Sen drar sara och david till stan, och då ska jag nog bara vara hemma och slå in alla julklappar, eller så kanske jag ringer emma?
Egentligen skulle vi tjejer i klassen ses idag, men vi hade som inte bestämt nått, och då är det kanske bättre att de det nån annan dag?
hare bra/signe

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Godmorgon :)



Sovit gott?

2009-12-21 @ 11:15:03
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: signe

sv; hejhej.

jadå, sj? :)

2009-12-21 @ 14:37:08
Postat av: jag har inge namn

yee jag tror du vet vem de e yee, iaf så har jag bäst lov :}

2009-12-21 @ 16:21:49
Postat av: sara

jo, javet vem du är, och du är fett busig:) vabra, hör av dig någondag?

2009-12-21 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0