julmys

kom hem från lagaktiviteten för ett tag sen, riktigt mysig kväll faktiskt, vi hade pepparkakshustävling, vårat vart lite överstyr men snyggt ändå,eller.. iallafall så bjöds det på julmust ostkrokar chips och skumtomtar och sånt sitter aldrig fel, efter det så vart det lite musiktävling, min grupp kom tvåa och vi gjorde det riktigt bra, nu har jag inte så mycket för mig, ligger i sängen och funderar på att snart se på film. imorgon hoppas jag att jag får träffa marcus och sen på kvällen ska vi fara till sven. snart julafton och jag har fortfarande ingen julkänsla känns trist men det är väl bara att hoppas på att den kommer snart. puss/sara

känner mig deprimerad
och vill inte att det ska ske.

Kommentarer
Postat av: Pää

trevligt med julmys :)

2009-12-23 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0