morgonpigg?

godmorgon allihopa, nu så är mamma och pappa där nere och gör i ordning fikat, klas är redan vaken, jag hörde hur han satte på radion och började hålla på med en fotboll.
Det ska bli så roligt att se hur han reagerar när han öppnar vårat sista paket, för han ska få åka till spanien i en vecka i februari och titta på fotboll med pappa. Ni ska bara veta hur fotbollstokig min lillebror är, så fort det är en match på TV;n eller något annat som har med fotboll att göra, så vill han engagera sig,
barcelona, ska han få fara och se iallafall, det blir nog toppen för han. Aja nu hör jag hur mamma och pappa börjar komma hit upp, så jag kanske också ska börja göra mig i ordning.
/puss signe

Kommentarer
Postat av: KLUSEN

JAG ÄR BÄST !!

2009-12-20 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0