burvvvvvv

måste skriva om musikalen jag med, jag tycker att den var helt okej, men våran var klart bättre! vi var många fler och det var mer variationer. den var rätt rolig, faktiskt! efter det for vi hit, så på tv sen drog sigisen hem och jag och marcus fortsatte att chilla framför tv;n vilket var galet skönt! marcusen sov här och jag sov bättre än vanligt bara för att han var här, underbart att få sova med en sån fin kille pch att han bara är min! jag är lycklig, puss! jag och sigisen har just bakat tårta, nu är hon hemma och hämtar sin medicin eftersom att hon ska sova här, blir alltså inte ensam inatt heller. imorgon äre valborg, jag och maria slutar kvart i 1 så får väl se vad vi hittar på då, signe och linn slutar typ 4? kvällen kommer bli king iaf, vi ska äta o så här, sen ska vi säkert fara och kolla på brasan, sen bada.. var taggad på badet ett tag, men inte när det är så kallt som det är nu, men aja, bara bita ihop och springa i! efter det blir det att basta sen äta massa gott! gu vare är trevligt att umgås med dom fina tjejorna! ska försöka ta lite bilder. hare bra, puss!
imorgon kommer syster hem igen, tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0