livet leker

skoldagen gick fort, sen tillbringade jag resten av dagen med min underbara pojke,puss:* for hem med pappa vid 4, gick ut med hunden när jag kom hem sen åt jag gooo mat, efter det kom signe hit sen for vi på ett spelarmöte som varade i 20minuter sen drog vi vidare till ku däre fanns trevligt folk, vi satt där och pratade i typ två timmar, trevlans! nu när jag kom hem berättade mamma att våran hund har suttit i fängelset idag, nice.. hehe, imorgon äre nationella i engelska, undra hur det kommer gå men man får väl hoppas på det bästa iallafall. igår började jag äta migrän medicinen, den smakar inge mums, menmen, bara den hjälper så är jag nöjd! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0