måste vara uppe länge nu

IDAG,IKVÄLL var sista riktiga sommarlovs dagen för mig.
Det är sjukt, jag förstår inte vars den tog vägen, tiden alltså..satan så snabbt det gått.
Imorgon räknas nästan inte, söndag, måste sova tidigt osv, imorgon kväll måste väckarn ställas på senast kvart i 7, och då kan jag inte bara stänga av, eller snoooozaaa en gång, nej för då väntas skolan.
Jag är typ depp nu innan. Där ett tag var jag faktiskt liiiite taggad - SKÖNT med rutiner och träffa mina kära klasskompisar. Men nej, sommarlov,sovmorgon och träffa kompisarna på stranden istället låter ju faktiskt mycket härligare.
Men om vi tänker att det här blir bra så är jag säker att det kommer blir de=)


IKVÄLL har jag varit på kräftskiva hos Maria med 8 andra tjejor. MYSIGT.
Avlutades utanför rödängs skolan med Linn, Maria, Hanna och Josefin och en brasa.
Imorgon ska jag njuta av att vara ledig och sedan fara till mormor!
pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0