turkvarhurbrasomhelst

HEMMA I UMEÅ.
JAG VET INTE VARS JAG SKA BÖRJA, RESAN HAR VARIT HUR BRA SOM HELST. JAG HAR VARIT OCH ÄR PÅ SUPERHUMÖR.
menmenmen som sagt vet jag inte vars jag ska börja berätta, gör en snabb lista istället!!
* 40 GRADER I MEDEL TYP.
* SHOPPING, adidasjacka + byxor, armband, halsbad, godis, te, väska, skor, godis, mascaror, OCH LITE MER =D
* Båtresa
* KORTSPEL - 500
* SOL
* BAD
* TOMATRÖD -  jag skämtar inte, jag brände mig som ett as. som tur var blir rödhet brunt lite senare :D
* salt vatten
* Ragga turkar
* Bli uppraggade av turkar
* Blivit utskällda av turkar.
Det finns huuur mycket som helst att säga, men nu är jag trött, har sovit några timmar i natt på planet och kanske en timme på arlanda på en bänk.
Nu så ska jag chilla och äta lite av allt tax freeeeeee godis jag köpt, ikväll har jag innebandy och jag är taggad.
PUSS
sigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0