jag lever, tänkte bara berätta det

jag orkar aldrig blogga längre, iallafall så sommarjobbar jag som gatumusikant, det är rätt kul faktiskt, repar och spelar upp på stan på dagarna, rätt ok! vi har världens bästa grupp också.


inatt sov jag hos älsklingen, det va hur mysigt som helst, somnade dock några gånger under kvällen, alltid mysigt att sova och vakna bredvid den man älskar, vi sov till 12 iallafall, duschade sen kom johanna o per o hämtade mig, nu sitter jag i stugan, saknar mig pojke jättemycket! ikväll ska vi äta grillat tror jag, det är en dag där alla som har stuga efter gatan ska äta tillsammans, men i år ska vi äta själva, mormor o morfar är här också, det är jättemysigt! ha en bra kväll alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0