2010

bättre sent än aldrig, igår blev det ett nytt år, jag och signe tycker att det känns jättekonstigt att säga 10 istället för 09, gjord av sara "10" låter som att man är 10 år, men aja, man vänjer sig säkert. iallafall så firade min familj med signes, det var jättemysigt, vi lagade mat tillsammans, signes mamma och pappa fick förrätt, jag, signe och pappa fick huvudrätt och signes lillebror och mamma fick efterätt, innan vi började med maten så sjöng vi singstar och spelade mario på wii, och när vi hade ätit all mat så gick jag o signe ut och gick, vi var ute ett bra tag och bara pratade, riktigt skönt faktiskt! vi kom tillbaka hem runt 23.50 då vi gick upp för att vänta på tolvslaget så vi kunde skåla, efter det sprang jag signe klas pappa och sune ut för att smälla alla raketer vi hade, våran gata är helt galen i raketer så det vart väldigt mycket, men det var underbart! när vi smällt klart allt så satte vi oss och pratade åt chips och godis, bara gööö.

--
idag låg jag o signe och pratade på skype ett tag innan vi bestämde att vi skulle göra något, signe kom hit vi åt middag, såg på film, sen bestämde oss för att gå till holmsund för att köpa chips, vi gick dit och det var inte så bra plogat överallt, helt sjukt vad mycket det har snöat nu dom senaste dagarna, iallafall så tog det ungefär 40minuter för oss att gå, vilket var ganska bra, när vi köpt våra chips så gick vi hem igen, såg på två filmer sen for signe hem, nu sitter jag här och har ingenting för mig, ganska skönt faktiskt! imorgon blir det nog en slappar dag, dock ganska skönt tror jag, förövrigt kommer min storasyster hem imorgon, hon har varit utomlands en vecka och man kan ju bara undra hur brun hon är nu... inte kul, men iallafall, signe ska bort på middag så henne kan jag inte vara med, marcus ska till fjällen och jag själv sitter kvar säkert på samma plats som jag gör nu och när jag vaknar imorgon. men det har varit en bra start på året och jag hoppas att det här året blir super! hare bra alla, puss /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bara Två du kan vara med? Din Pojkvän och Signe? Eller har du inte några andra Kompisar alls? :)

2010-01-03 @ 03:08:35
Postat av: sara

sv; jag har andra vänner, men är nästan bara med signe och marcus=)

2010-01-05 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0