ibland är det så

idag hade vi match gick bara bra vi vann med 7-2 jag stog lite också är nöjd med mig själv, jag och signe duschade där, tog väl sisådär 1,5timmar innan vi kommit in i duschen, duschat, klätt oss och sminkat oss... men har man inte bråttom så behöver man inte stressa heller tycker vi.. mamma hämtade oss där eftersom att vi är rätt lata, kom hem åt, sen fick jag efterätt, nu sitter jag framför brasan och det är hur skönt som helst! sa nyss åt pappa att han skulle göra popcorn åt mig, får väl se hur det går med det, men det hade varit sjukt gott! fattar egentligen inte varför jag sitter här när jag egentligen måste städa, men jag orkar typ inte, :( aja, hoppas alla får en bra kväll/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0