livet är bäst!

skulle stiga upp 10 imorse men tog mig inte upp förns där vid halv 11, gick då och gjorde mig i ordning för att sen gå till bussen, gick på stan med fia bara underbart att träffa dig igen! iallafall så gick vi omkring, jag köpte ingenting som jag verkligen skulle ha behövt gjort, men det får väl bli på fredag då jag ska på stan med marcus. iallafall så åt vi på frasses underbart det med! fia köpte en halsduk en vit fin. folket vi ville träffa idag svek oss, vilken inte var okej! nu har jag dagarna planerade fram till att skolan börjar, känns bara hemskt att det är så få dagar kvar.. iallafall imorgon har vi träningsmatch mot stand, jag ska stå en halvlek, hoppas det går bra.. på torsdag ska jag vara med fia sen jag typ träning och om jag inte ska på träningen så ska jag nog vara med marcus för han kommer hem!(L)(L)(L)(L) på fredag ska jag vara med marcus underbaaaaaaart! på lördag ska jag typ vara med signe marcus o nisse, på söndag blire kanske match? livet leker och jag är lycklig! jag älskar att leva! + att pappa nyss kom in med en godispåse till mig, det kan inte bli bättre! puss på alla /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0