allt är bra

på jobbet idag fick vi först klippa dock inte så mycket, efter det sopa bort nå barr, sen blev det ganska långt fika! när vi fikat klart så fick vi måla, ganska fint med grå färg överallt, på händer fötter o ben.. efter lunchen fick vi tabort lite ogräs plus att vi fick glass, mumsssss! när vi ätit glassen gick vi ner och vattnade några gravar, när vi gjort det kom marcus david o frida på besök, då fick vi sluta det va trevligt! jag snabbade mig hem, duschade och gjorde mig klar, sen kom dom förbi här och vi for till stan, chillade hela dagen och träffade lite folk. när jag väl skulle hem med bussen satt jag och väntade jättelänge innan den andra som också satt där började kolla på busstidtabellen.. det gick alltså ingen buss, som tur var va david kvar i stan, så fick åka moppe hem med han, det va snällt!tack! nu sitter jag här, funderar på att äta något, det hade varit gott, sen ska jag sova! hoppas alla har haft en bra dag, för det har jag haft, puss jag älskar min marcus mest, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0