älskareeeeee!

har just kommit hem från världens finaste pojke, efter jobbet for jag hem och duschade, sen cyklade jag till stöcksjö, tycker ändå att jag är rätt duktig, för det är typ 2mil eller mer! iallafall, när jag kom dit tog marcus några fula bilder på mig med sin nya kamera, fin varen!!! sen gick vi och badade, mycket skönt, men många fiskar:( efter det såg vi på film sen blev det goo mat! grillad kyckling o ris, mums, efter maten for vi ut och körde båt, det måste vara det bästa med sommaren, att få åka eller köra båt! vi körde ett tag iallafall, for förbi nakenbadet och råkade se en gubbe.. inte ok! efter vi åkt båt såg vi nästan klart hela filmen, sen fick vi jordgubbar o glass, bara mumsigt det med, sen kom pappa och hämtade mig, nu sitter jag här, haft en bra dag med min finaste, hade gärna stannat längre och hoppas på att jag skulle slippa jobba imorgon. hehe, godnatt gott folk!
min pojke är klad och finast i världen! PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0