de börja bra

Dagen började helt utmärkt faktiskt.
Fick träffa min underbara linn!
Vi åt, chillade och kollade fotboll. Planen var att spana norrmän men vi hittade inga.
Sedan så fick jag träffa min underbara och saknade vän bella, och hennes familj,
vi fortsatte med att chilla, kolla fotboll (hennes bror spelade och spöade skiten ur ett finskt lag)  och sen bara snacka!! <3
SÅÅÅÅ...dagen verkade ju spikad, hur bra som helst faktiskt.

MEN. när jag kommer till moppen så sitter en ful parkerings skit lapp där,
jag hade visst stått på en cykelruta. Så, det är ju en katastrof för alla jävla
lapplisor, hejdå 500 kronor.
Ikväll har min släkt varit här, morfar har inte sett mitt rum sen jag gjorde om,
så galet kul att ha dom här också, arvid protesterade säkert i en halvtimme för att dom var tvungen att åka hem och inte fick sova över, SÖTNOS.
På lördag blir det nog saras stuga!!!! =D
Sen på söndag ut på en liten båtresa, när jag kommer hem blire att chilla med linn nån dag och sedan är det ju faktiskt inte många dagar innan jag och mille far på äventyr!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0