over and out

om 20 minuter beger jag mig till dagiset, för en sista arbetsdag.
Det känns så skönt att kunna så sova ut, och lägga sig så sent man vill.
Sommarjobbet har verkligen varit helt okej, ungarna är BRA.
lite skrikiga, men dock väldigt bra och söta till 1000.
Idag efter jobbet beger jag och mamma oss till mormor och morfar, där ska jag tillbringa helgen, så ingen skrivning av mig. Kommer sedan hem på måndag och då är det bara 3 dagar kvar tills jag far till Linn och sedan SUNDSVALL.
Ha en superhelg allihopa.
En liten hälsning till min underbara vän sara;
Njut till 10000 nu denna helg innan jobbet, och sedan kommer du på lunch här när du jobbar?! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0