såäreeeeeeeeee!

igår va dagen bra, jobbet va rätt chill och dagen gick fort, när jag slutat skulle jag vara med marcus, ringde till han men han svarade inte, efter ett tag fick jag ett sms "oj,sov" jaha tänkte jag, men då kommer han väl sen då, efter en stund till ringer han och frågar vars jag är, när jag väl är hemma ser jag en moppe på min gård och min älskade marcus som sitter på den, jag blev glad att han redan va framme! min busiga marcus, vi sprang iväg på ica och köpte lite godis o cola, sen såg vi på film. min pojke är verkligen den finaste människan som finns i hela världen!PUSS!!! efter maten for jag o johan till david, vi såg någon film som gick på 3an? och efter ett tag somnade jag,mycket skönt!! ikväll bär det av till stan för att vara med trevligt folk, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0