<3

igår kom älsklingen hit och det var jätteroligt att se honom igen eftersom att han varit i spanien i två veckor, helt galet att man kan sakna en person så mycket! iallafall, vi åt middag sen gick vi på ica och köpte glass och dricka sen såg vi "smala sussie" lite smårolig sådär. marcusen va trött så vi gick och la oss halv10, han somnade på dirren och jag låg väl vaken i ungefär två timmar innan jag också kunde somna men det va mysigt, imorse vaknade vi vid halv11, vi gjorde hamburgare till lunch gick på en prommis med hunden sen for vi till hans stuga, mysigt! där hade jag tänkt att bo i sommar, men vi får väl se. börjar jobba nästa vecka och jobbar tills skolan börjar, känns drygt! igår fick jag även världens finste armband och halsband av älsklingen, tack!<3
marcusen är lite brunare än mig.. det gillas inte! men våran tävling fortsätter tills sommaren är slut iaf! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0