en vecka till sommarlov!

dagen och kvällen med älsklingen igår var helt underbar!!!! vi åt grillat hos han vilket var super mums, verkligen jättegott!!! efter det såg vi på tv och åt popcorn sen for vi på bio, filmen var jättebra och rätt kul, vill gärna se den igen! efter det for vi hem och sov, sover så bra när jag sover med marcus, det spelar liksom ingenroll om han tar allt täcke eller all plats i sängen, sover bra ändå! inatt var han iallafall väldigt snäll, tog varken täcket eller hela sängen!
tack för allt älskling! lyckan med dig,<3

imorse hade vi brännboll, just när vi skulle börja så började det regna, men slutade rätt snabbt och blev sol! efter det hade jag trummor och uppspelning, gick ändå rätt bra för att inte kunna trummor alls.. låg på vg iaf, efter lunch  blev det matteprov, hoppas verkligen att det gick bra!!

imorgon ska vi se en skräckfilm i signes båt sen sova där.. äta mycket och bara hare bra, fina tjejor så det kommer bli mycket bra,<3 högtalare överallt typ så man kommer bli jätterädd.. har hört folk som sett filmen som säger att den suger, hoppas vi tycker annat! dagen imorgon kommer bli slapp, halv10 ska vi se på film, efter det har jag datakunskap och sen slutar jag kvart i 1, känns faktiskt riktigt okej!

på lördag ska jag nog vara med marcus hela dagen och bara mysa, det blir sista lördagen jag kan vara med han innan han far till spanien, han kommer nog få det jättebra där, men jag kommer sakna honom här hemma. sen kommer han vara så mycket brunare än mig när han kommer hem, sånt gillas inte:(
jag älskar min marcus,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0