kom hem fort!

just kommit hem från stan, först for jag till marcus och va med han o k, efter ett tag gick vi o köpte godis sen chillade vi framför tv;n ett tag innan k drog, jag fick mysa med min pojke lite innan jag sa hejdå och gick till stan, han far nämligen till spanien imorgon och lämnar mig.. känns inte så bra faktiskt, kommer sakna honom!! iallafall, på stan träffade jag trevligt folk, sen kollade jag på när signe och linn körde något sen blev jag hämtad och nu sitter jag här, funderar på att sova snart faktiskt! imorgon ska jag och sig dra och sola, sen vidare ner till stan, det blir nog super!! idag har jag förövrigt typ solat hela dagen och faktiskt fått en heldel färg, jag är nöjd! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0