sommarplaner

inte  nå mycket skrivande i helgen, nej jag har haft bättre saker för mig =)
Fredagskvällen var grym, lite karusellåkning, tävlingar på torget med kära linn och underbara vänner, kan inte bli så mycket bättre =)
Idag så har jag och sara chillat runt, kollat fotboll och ätit glass. Sedan så kom amy på besök för pizzaätning och kubb, drog sedan vidare och såg en film hos sara.
Idag så har även jag,linn och maria fixat boende osv till Sundsvalls gatufest. Kommer nog bli king.
Imorgon så ska jag och min kära vän sara till vårdcentralen och sedan vidare till staden.
Sedan på tisdag blir det att ställa väckarklockan, klockan 9 så ska jag befinna mig på dagiset några meter här ifrån, ja då ska det jobbas.
Nu-paradise hotel.
sen-sova.

Bjussar på lite bilder sen i fredags.




Puss signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0