livet är kinggggg

iveckan har vi haft projektet, det har varit riktigt roligt! i onsdags o torsags visade vi upp för skolan och föräldrarna, underbarrrrrrt! och alla var riktigt duktiga! i fredags slutade vid typ 10, då for jag o marcus ner på stan, han köpte en snygg tröja, och jag köpte godis. sen åkte vi hem med pappa vid 2, vi åt middag, gick på ica o köpte saker för kvällen, vi såg typ 3 filmer? sen sov vi, mysigtttt:] jag vaknade som vanligt tidigt på morgonen, men marcus var inte lika taggad på att vakna, så det var bara för mig att försöka somna om.. vid 11 gick vi upp och gjorde hamburgare iaf, mums! sen for marcus hem:( sen kom sigisen hit, vi åt tacogratäng, sen såg vi på film, johanna hade fest så det var rätt mycket folk här, aja. sen sov sigisen här! imorse for hon till stan, nu hoppas jag att hon kommer hem snart så hon kan vara med mig, puss:)
älskar min älskling!<3

bästaste signe,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0