onödigt

just nu sitter jag på skolan och inte har så mycket för mig och därför tänkte jag att jag kunde skriva, imorse när jag satt och åt fruktost så ringer signe till mig, "hej, ska du ta kvart över 8 bussen idag? då kommer jag till dig nu för vickan har missat bussen" så då kom det en söt liten sigis till mig och jag behövde varken gå till bussen eller åka buss själv idag, vilket är underbaaaaaaart, för jag menar, vem vill åka buss själv? i veckan har jag två prov, så idag blire att plugga, det värsta är att jag inte förstår något och jag kommer aldrig kunna lära mig det heller, känns lite drygt! igår städade jag även mitt rum, sjukt snygg det är nu!!!!! allt som låg under sängen är borta, mina lådor med kläder är fina och kläderna är vikta, garderoben är också fin, kläderna hänger fint och resten är vikta, jag känner mig så himla duktig! jag bäddade även om i sängen fick bli ett herkules täcke! guuuuuuuu se fint det vart iaf! jag har astråkigt och jag fattar inte ens varför jag skriver om det här, men tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0