dagar

dagen började bra, fick sovmorgon för att jag inte hade gitarr, mycket skönt! hade svenka, lunch, datakunskap sen ensemble, dagen gick rellativt snabbt, dock trodde jag att vi skulle sluta kvart i1 och inte ha någon ensemble, men icket! nu är jag hemma iallafall och ikväll blir det grubberevyn med signe! vi ska titta på våran älskade hanna, det ska bli mycket trevligt, ska snart få pastasallad till middag också, mums! i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men måste försöka plugga, har två prov nästavecka, nationella i matte och gemu, shit!
jag saknar turkiet och skulle inte ha något emot att
fara tillbaka till samma ställe med samma gäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0