finns bättre dagar än andra

igår började dagen med mattenationella som var väldigt svårt, bara hoppas på att jag klarade det iallafall, efter det hade vi en slapp samhällslektion då vi inte gjorde något alls, efter det blev det ett gemuprov, gick väl sådär, och efter det hade jag muntliga i engelska.. shiiiiiiiises! nu är dom sakerna bortgjorda men det är mycket kvar.. när jag kom hem från skolan åt jag först nudlar, sen fick jag hamburgare av mamma o pappa, mums! vid halv10 drog vi till sandra där vi va ganska många ändå, signe vickan alle marika martin johan danne sandra ph benne o tim, tror det va alla? iallafall så satt vi o pratade en heldel och hade mycket trevligt, efter ett tag gick vi ut o körde rövdunk, stackars pricki som fick bli dunkad båda gångerna. när vi spelat klart gick vi till sandra och fortsatte prata osv, 00.00 sjöng vi även för sigisen! GRATTIS!!! hare bra alla, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0