godnatt!

imorse när jag vaknade hade jag jätteont i huvet och mådde illa, så idag blev jag hemma. somnade om till 10tror jag, efter ett tag såg jag en film sen somnade jag igen, underbart! försökte göra lite på min powerpoint också, ska försöka göra den klar snart, men skulle behöva lite insperation! jag har även tränat på min gitarrläxa och det gick bättre än väntat och jag har faktiskt lärt mig riktigt mycket, så nu är det ganska roligt! imorgon på idrotten har vi stresshantering/massage det ska bli riktigt skönt! tror inte att vi har någon torsdagsblock heller, det betyder att jag senast slutar kvart i12! nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova vilket jag har börja få svårt med, men måste försöka! just nu tycker jag jättesynd om sigisen, hon skrev just att hon skulle gå o ta sin spruta, aaaaaaaj:( signe och marcus är också sjuka idag, krya på er!<3 godnatt!
jag saknar min pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0