min fredag

Hade nationellt prov i matte idag, jag hoppas så oändligt att jag får G.
For till sarisen direkt efter skolan, käkade där och med denna brud har jag också tillbringat kvällen.
+ kanske 30 st (eller mer) personer, vi skulle spela brännboll och det kom bara mer och mer folk.
sjukt kul vare iallafall, att träna inför yran är ju inte helt fel och det behövs. ;)
Imorgon är det kulturnatta i staden, blir att chilla på stan med kompisar hela dagen,kvällaaa, natten =D
sara ska spela, maria, linn och mille också. Bröderna Rongedal kommer, och massa mer roliga saker händer.
Nu så ska jag dra mig mot sängen, se en film och käka lite glass.
hare.
sigeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0