när livet är underbart!

dagen igår började segt, sen efter ett tag kom sigisen till mig, mycket nice! vid halv5 for jag in till stan sen mötte jag älsklingen där, vi for till droskan och åt, det var supermysigt! tack!! efter det for vi hem till marcus och typ såg på tv sen sov vi, mycket mysigt att få sova med den man älskar. imorse fick jag sova till 7 superhärligt eftersom att när jag är hemma går bussen kvart över, så det var rätt skönt! nu sitter jag på skolan och börjar inte förns ett bra tag, men det blir nog bra iaf, idag efter skolan blir det nog stan, vet inte om jag kan träna ikväll för att jag fortfarande har ont i foten. ha en bra dag alla,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0