signe listar

Idag har jag: 
*  Gjort ett geografi prov, gick väl sådär
*
Sett 2 igelkottar.
* joggat 3.5 km

I kväll ska jag:
* Äta pappas underbara sockerkaka, sa att jag var sugen på blåbärspaj, vi hade inte blåbär, men han erbjöd sig att baka en sockerkaka till mig.
* Kolla lite på matten, ni förstår inte hur glad jag blir om jag klarar nationella.  
* övningsköra, bara inte mamma kommer hem för sent. 
* SOVA. 

Väldigt ointressant och väldigt tråkigt inlägg, ungefär så har min dag varit.
Så det beskriver de ganska bra. 

Det jag ser fram imot: 
* Torsdag. 17 ååår.
* Fredag - tjejmiddag (eller nått).
* Brännbollsyran. vi kommer vara snyggast och bäst.
* Rix fm. 
* kulturnatta ( varför inte, partyyy när det äntligen händer nått i umeå ) 
* sist med inte mist, SOMMARLOV och allt de innebär =D

Duktiga ni som orkade läsa er igenom detta inlägg, nu så ringer snart klockan till sockerkakan och jag ska lägga mig framför TV:N. 

jag är verkligen på glatt humör och älskar verkligen att leva livet. 

Bjussar på lite bilder från när vi var hos sandra =)








Puss signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0