vart tog solen vägen?

inte sovit hemma på två dagar nu, i torsdag tillbringade jag natten med min finaste marcus och igår hos sandra, sigisen sov på golvet och jag på soffan,hiih! imorse steg vi upp halv6 för att göra oss klara till yran, har nog aldrig varit så trött som jag är nu när jag kommit hem, har säkert sovit i 2timmar, riktigt skönt! på yran vare bra, bra och galet roligt folk i vårat lag och snygga va vi! det sög bara att de lag vi fick möta va vuxna och hur långt slår inte dom? aja, vädret kunde ha fått vara bättre, men det var helt värt det ändå! när vi spelat klart for vi till frasses och åt, mums!!! nu ska jag snart äta grillat, riktigt mums, är galet hungrig! ikväll blire stan, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0