ahhhhhhhh

idag hade jag utvecklingssamtal, gick hyffsat och min närvaro var på topp! så det var ju bra:) nu sitter jag hos älsklingen, vi såg nyss på byggare bob, och det är ju kung! imorse när jag kom hit så sov han, kröp ner bredvid han en stund, bara mys! idag vet jag inte vad vi ska hitta på men något bra blir det nog. igår när jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kortet så tog bankomaten det.. så nu är jag fattig eftersom jag inte kan köpa något, kul! gick in på banken och sa att dom hade tagit mitt kort, tydligen hade dom spärrat det för att jag handlat någonstans? fick hem ett brev igår om det och dom hade skickat ett nytt kort i måndags,  så jag hoppas verkligen att jag får det idag!!!!!!! men fortfarande är jag inte hemma, så kan inte köpa något på hela dagen. hoppas alla får en bra dag! jag är iallafall ledig och det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0