LOV

nu måste jag som alla andra bloggare skriva att det är LOV.
varje gång jag läser och hör ordet LOV så blir jag lite gladare =D
Dock så slipper jag inte ställa klockan imorgon, och jag kan inte vara ute hela natten, jag och min kära vän sara ska nämligen jobba på en bilaffär och bara steka och vara coola i tre dagar. eller nej vi ska nog jobba och tjäna pengar.
På onsdag så ska jag till fjällen och bara mysa, det blir jättebra tror jag, och förhoppningsvis så har backarna öppnat så jag kan åka lite slalom också, skulle göra det ännu bättre.
OCH JUSTJA, idag blev jag 1500 kronor fattigare, (och pappa lite fattigare också ;)) men en fjällräven jacka rikare, jag är supernöjd, kan visa en bild sen!
Ha en superkväll alliiihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0