varför inte liksommmm?

jag hatar morgonar, jag hatar regniga mörka morgonar när man egentligen bara vill kvar i sängen men blir tvingad att stiga upp för att man har en buss som går och en skola som kallar.

hej gott folk, imorse fick jag vänta på bussen rätt länge i det blåsiga regniga och fina vädret, blev lite blöt med det är väl sånt man får ta i guess. idag hade vi även fått en dragspelsbuss, så nu rymdes faktiskt alla! just nu sitter jag på skolan, har engelska.. boringggggggg! blir trött av att kolla ut, vill bara tillbaka till min varma säng och mysa ner mig, hade inte heller varit helt fel om jag hade fått mysa ner mig med min pojke som nu ligger hemma och sover, han har sovmorgon, lycko han! jag hoppas på en bra dag idag, ikväll är det träning igen, hoppas att taggen kommer men just nu vill jag bara SOVAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0