godis

Hemma från en dag i robban, först mat hos mormor och morfar sedan fotboll på stantorsvallen.
killarna vann med 4-2.
Tillbaka till mormor och morfar, mat,tårta osvosvosv.
Sedan blev det en tripp till godishuset, nu ligger jag nyduschad och smaskar godis och ska snart se PH.
helt okej lördag!
Fredagen var mer än okej, jag älskar dessa tjejor, fan så bra ni är!
bara förkylningen skulle försvinna, skolveckan skulle gå snabbt, och jag skulle få träffa en saknad person skulle livet vara på topp. Eller ja, även fast allt där uppe kommer gå i sin egen tid så tror jag livet är på topp iallfall. Jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: frida

LOVE U 2 :D <3

2010-09-07 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0