he e kungggg

min helg har varit jättebra! i fredags efter skolan for jag hem till älsklingen en stund, vi va med k en stund och sen gjorde vi väl inte så mycket mer, men mysigt vare, på kvällen kom signe hit, vi bakade en god tårta och såg idol, sen for vi vidare till sandra där vickan också var, efter ett tag kom alle anna och marika också, trevligt! vi satt o pratade till halv 3typ och sen for vi hem. igår for jag och sigisen till stan, jag köpte skor och en jacka för 1948spänn, men det vare värt!!! på kvällen for vi till strömbäck för att skrämma konfirmander, kulkul! idag har jag varit hos älsklingen, det var mysigt! han är bäst! nu är signe här, vi ska fara till konsum o köpa nå gott att äta och sen plugga, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0