pyssel och ännu mera pyssel

Idag efter skolan så åkte jag en snabbis på stan, fick med mig en ring och några armband från bikbok för 39 kronor. Sjukt värt! Sedan så åkte jag vidare till mitt jobb, som jag förövrigt är superglad att jag har. Idag satt jag och pysslade och gjorde supersöta reflex med barnen. OCH lite pengar är ju inte heller fel.
Nu så ska jag plugga järnet i en timme och sedan bär det av mot sara, där nalkas det bakning och varma mackor, sedan idol!
Förövrigt så har pappa gjort ett schema på vem som ska dammsuga bilen, varje söndag ska vi turas om, vems tur det är står nu i almanackan. Tydligen skulle vi ställa upp på det eftersom han inte ville att det ska vara hundhår där, han är ju som han är. menmen HELT OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0