taggat

sitter just nu på världens tråkigaste historia lektion, om 3veckor har vi prov på ca 70 sidor som vi ska ha lärt oss och läst i boken.. önska mig lyckatill! slutar typ 20 i 1 idag vilket är mycket skönt och då går jag ner till stan och möter upp min pojke där och sen vidare hem till han tror jag, ikväll har vi träningsmatch, ont i hela kroppen så får se om jag kan vara med eller inte, men ska väl iaf försöka. imorgon är det äntligen helg igen och det känns skönt! imorgon blir det nog att vara med marcus en stund, på lördag har vi en miniträningscup i vännes, ska vara där 9 på morgonen, känns dock inte så taggande men det ska nog bli kul och sen resten av helgen har jag inga planer, så får väl se vad det blir, nu ska jag fortsätta läsa i den tråkiga boken.. hare bra alla puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0