GLAD

JAG ÄR IALLAFALL GLAD!
kom just hem från ortopeden och jag kommer bli bra.
jag ska slippa allt skit som jag haft i benen och äntligen få springa och spela innebandy utan smärta!!!!
Doktorn tyckte det var konstigt att jag ens kunnat jogga. Han brukar tydligen testa sitt tryck i benen lite då och då för att kunna forska inom det. Efter att han joggat typ en timme hade han 20 i tryck! (jag tror att kring 15 är normalt). Jag joggade 15 minuter och fick idag veta att jag hade ett tryck på 80 i vänster ben och att det låg på 40 i höger... hahaha helt sinnes inte konstigt jag haft lite ont :(
nu väntar jag på operation och förhoppnigsvis blir det innan sommaren eftersom trycket var så högt får jag väl hoppa in nån stans i listan .
HOPPAS NATIONELLA GICK BRA FÖR ALLA IDAG ! !
puss<3
//sigeeen

Kommentarer
Postat av: maria

SÅ HIMLA KUL ATT DET KOMMER BLI BRA HÖRRU!! :D :D

2011-04-14 @ 13:55:52
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0