allt i ett

igår blev det nolia med älskligen och signe, riktigt trevligt att gå runt där och äta allt som fanns att äta, typ. iallafall, vi hann med på en biltur, man fick provköra bilar och självklart gjorde vi det! marcus red på en häst, men det visade sig inte vara så bra eftersom marcusen är allergisk:( så han gick omkring med ett rött öga, men som tur var hade signe medicin som han kunde få! efter nolia gick jag och signe vidare till linn där det va kräftskiva och trevliga människor, men kvällen slutade tidigt för mig, fick jättemycket migrän och då var världens underbaraste älskling snäll och kom och hämta mig på cykeln och sen fick jag sova där ett tag sen kom signe och vickan och hämtade mig igen när dom skulle hem, idag mår jag lite bättre och nu äre bara att tagga kvällen!! men vill bara tacka folket för en trevlig kväll iallafall! puss

här ska ni få se när älskligen rider<3 jag och signe är lite random i bakgrunden, men aja:)



andra bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0