bönhamn

Sitter i en mysig stuga och chillar, vädret idag är inte på topp.. regnar och är bara KALLT.
men får nöja med med att alla andra dagar har solen gassat och jag har inte gjort mycket annat än att legat på en luftmadrass med en tidning i handen! HELT OK.
Resan hemåt har börjat och räknar med att anlända i umeå igen om fem/sex dagar kanske.
Sommarlovet börjar att lida mot sitt slut, när jag kommer hem så har jag bara en helg innan jag börjar jobba igen.
Den helgen kommer bli assmm, är bjuden på kräftskiva hos mina finfina vänner på fredagen och på lördagen blir det troligtvis att gå ut! Förhoppningsvis lär jag också hinna träffa min fina och saknade pojke ganska mycket!
Njut av sommarens siiiiista veckor nu så hörs vi när vi hörs=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0