JAG ÄR HEL IGEN

JAG ÄR OPERERAD NU!!!!!!!!
Allt gick som planerat, dock så mådde jag inte som planerat efter. fyyy säger jag bara.
Jag fick lämna sjukan ikväll, vägrade stanna eftersom det inte fanns plats åt mamma, så jag skulle isf sova där själv.... men måsta ringa på en klocka när man ska kissa, eller be mamma om hjälp för att ta sig till sängen är väll lite ovant.. meeeen lite bra är väll det här iaf, mamma lagar mat, pappa bäddar till mig och sedan så har jag hur mycket gott som helst här hemma som dom handlat åt mig!!
världens bästa kompis åkte nyss och nu så ska jag sova vidare, ska fara mot sjukhuset vid 9.
//sigen
sånna här saker och slangar sitter nu fast i mina ben och samlar blod i sig.. dock läcker den ena och dom ska vara fulla imorgon innan sjukhuset.. då blire tömning ;););) inte så jättegott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0