regnet det bara öser ner

igår när jag vaknade regnade det jättemycket, när jag skulle gå till bussen regnade det lite mindre, jag blev ledsen eftersom att det är sjukt mysigt att gå ut när det regnar supermycket. regnar det bara lite är det inte kul alls! imorse när jag vaknade regnade det jättemycket igen och jag fick faktiskt gå ut i det idag, att man blir blöt är kanske inte så kul, men jag tycker att det är grymt mysigt! jag och david gick från femmans buss och blev blöta och i tunneln var det översvämmning, så david fick bära mig över vattnet så jag inte skulle bli så blöt om mina fötter, snällt tycker jag! tack! nu sitter jag på skolan, lite halvblöt och väntar på att min gitarr ska börja och sen ska jag vara med min fina vän ankkkk! ikväll blire nog att fara till signe, kolla igenom alla fina saker vi fått och sen kanske se på film, myyyyys! hoppas alla får en bra dag! puss

puss på min pojke!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0