tisdag 6/9

Älskar när det är fotboll på tv, ikväll var det EM kval för Sveriges del, och egentligen bryr jag mig inte så mycket, och idag har jag inte ens sett matchen. Men oj så mycket gott vi har hemma när det är fotbollsdax.
Alltid nån som bakat, pappa har hängt ut flaggan redan på morgonen och en massa chips och dricka.
Pappa och bror lever sig verkligen in i det.
Så nu ligger jag och smaskar i mig cheesecake och dricker cola. Ska plugga lite grann och sedan sussa tidigt.
Kvällen spenderades på KU med sara, mysigt!
Imorgon så ska jag på sjukhuset, och sedan har jag multimedia. Kvällen kommer spenderas på bowling hallen, och sen möjligtvis att jag övernattar hos min sjukling.
Helt ok.
HARE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0