bafint!

igår for jag och badade med min fina vän ank, det var trevligt eftersom vi inte setts på ett tag, badade lite och sen solade vi, mycket skönt! efter det va jag med marcus o david, vi såg någon film som gick på tv sen for jag o marcus hem o sov, imorse gick vi upp vid 11, duschade och gjorde lunch sen kom david hit och vi for till stan, vi mötte någon av deras konfakompis som sedan följde med oss tillbaka till obbola, vi for och badade sen for jag o marcus hit o åt, vi tog just oss en sväng till holmsund och nu sitter jag här ensam för att marcusen just lämnat mig.. jag saknar dig redan älskling!<3 puss! imorgon ska jag jobba, sen efter det kankse cykla till stöcksjö, får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0