bioo med underbara giirls

har varit och sett eclipse med underbara vänner,
tack vickan och sara för det.
Sedan blev det en pratstund hos sara,
blir tidiga kvällar eftersom inprincip alla jobbar, så jag och vickan är emos här i obbola.
Men på torsdag kommer LINNNNN heeeeeem!!! HUR BRA SOM HELST, SAKNAR TJEJEN TILL 100000 SÅ DÅ BLIR DET NOG ATT HÄNGA MED HON!!!
Nu väntar vi på bättre väder så bär det troligtvis av till finland och sedan TUUURK.
På torsdag ska vi också hämta våran nya bil!!! pappa la ut den gamla på blocket och efter någon timme kom en gubbe och köpte den...inte för jag förstår varför men.
Rörigt inlägg men sooo?
Jag har iallafall världens bästa vänner!!!
Imorgon blir det glassfest med amy och sara!!
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Elin

svar sara: jag tror inte de. Men dom är vita den här gången, äckligt, har inte tittat på dom än!

2010-07-28 @ 08:45:48
URL: http://elinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0