det som man nästan glömt

Allt har varit så jävla bra i sommar, jag har mått TOPPEN i sommar.
Så att vakna upp en morgon med ont i örat, och se att det ser precis ut som det gjorde förr..
Att titta på kudden och se att det är blod, ja den känslan hade jag helt glömt bort hur den var.
Kom precis hem från sjukhuset, låånga timmar tillbringade jag i sängen.
Det märks att det är fotbolls festival, när jag kom dit var det 3 stycken som satt i rullstol med ont i fötterna, sedan så kommer det in en finsk kille som har ont i en arm, han ser då att sin kompis(?) sitter där med ond fot.
Finnarna tycker det är jätteroligt, och börjar fota dom tillsammans osv..
Menmen, nu sitter jag här med ett fult pannband och ska sova.
Imorgon ska jag leva livet i saras stuga. blir nog huur mysigt som helst. =D I NEED IT.
puss
Jag bjuder..

Kommentarer
Postat av: victoria

fyfaaan!! krya vännen!!! <3

2010-07-31 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0