mätt

efter denna dag är jag nog så mätt som man kan bli,
igår kväll åt jag (och alla andra girls) tills vi sprack, bla..kladdkaka,korv,tårta,banan med choklad, kakor, kex, godis,chips, ja ni hajjar..
Till frukost så fortsatte vi äta upp det som var kvar, och det var en hel del eftersom vi handlat för 320 kronor.
Men som tur var så la vi egentligen inte ett öre själv, i 7;an så fick vi en ide att spara pengar till en språkresa, ja det gick ju inte så bra faktiskt, men 320 kronor fick vi in genom att kratta en gård. Dessa pengar hittade jag och vi valde att handla göösaker.
Ikväll så har jag ätit glass med frukt hos sara, sedan nu flingor innan sängen väntar.
Imorgon så ska jag följa med pappa in till stan och kolla på en bil, sedan så ska jag och vickan fara och träna bort att jag ätit. Låter kanon.
Puss.
smakprov från fotningen med underbara kusin vitamin som jag redan saknar till 1000.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:40:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0