mjaaaa

har inte blivit av att skriva, men i onsdags så var dagen bra, jobbet gick bra och när jag kom hem somnade jag framför tv;n sen for jag till mina kusiner och åt smörgåstårta, vanlig tårta och kakor, jättemums! träffade även älsklingen en stund!
torsdagas, jobb.. sen hade jag myskväll med marcus hos han, vi åt godis, såg på tv och hade det bara mysigt!
fredags, jobbade, dryg dag men sistaaaa! efter det for jag hem, sov, duschade sen for jag iväg till stan och var med marcus markus amanda och amanda, vi såg dear john, sen skjutsade marcus mig till stan sen tog jag bussen hem.
idag blir det nog signe, hoppas på att marcus kommer förbi en stund för han far imorgon och är borta jättelänge.. men annars läre väl bli bad osv!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0