så kan det gå

igår fick vi sluta en timme tidigare från jobbet vilket va mycket skönt! efter jobbet var jag med suggisen och vi gjorde väl inte så mycket mer än att vi höll på avlida ute, när mamma kom hem gjorde hon hamburgare åt oss och efter det cyklade vi vidare till maxi, när vi väl va på maxi köpte vi godis och sen cyklade vi vidare ner på stan, träffade marcus och några fler, va på stan ett tag men kvällen va inte lyckad alls. vid 10 kom pappa och hämtade oss eftersom att vi inte kände för att cykla hem igen, min kväll slutade olyckligt! idag på jobbet har vi egentligen inte gjort så mycket, klippte lite gräs, men absolut inte så mycket som man måste, tur det! sen fick vi vattna gravar.. och efter det måla lite på kyrkan så har typ färg på händer ben och armar nu, men det är ju ändå ganska snyggt! ett tag efter att jag slutat kom marcus hit, vi pratade en del och det va skönt att få göra det! nu sitter jag här ensam, min familj ska iväg så ska försöka få sigen att äta pizza med mig, men hon är o tränar så.. :( men hoppas hon vill iallafall! ikväll ska jag nog vara med sugg, för imorgon åker hon igen..... jag har inget mer att skriva,hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0