varför

har inget bloggsug alls! känns bara jobbigt att måsta skriva in bloggadressen sen lösenord på det, sen när man väl är inne så måste man skriva en lång text som andra sen ska få läsa.. det känns bara väldigt onödigt eftersom inget jag skriver är särskillt värt att läsa. men iallafall, inatt sov jag jättedåligt, gick o la mig halv12, somnade kanske 2, imorse vaknade jag 7, halvsov till 20i 10 då jag gick upp och tog mig en dusch, städade lite på mitt rum sen gick jag och hunden ut, när jag kom hem fixade jag lite lunch till älsklingen som kom och hälsade på, när vi ätit så somnade han i soffan och jag fick titta på barnprogrammen själv.. men det kanske är så det ska vara? efter ett tag gick vi iallafall till ica och köpte glass, sen satte vi oss ute i solen och solade lite, det är lite synd bara att jag känner mig albinooooo, tycker att jag är brun när jag är ensam, men icket när jag är med marcus! nu ligger jag i sängen och funderar på att sova snart.. vill att den här kvällen ska vara över fort!!! imorgon äre wheels och jag ska få åka bil, GLAD! aja, inget mer att skriva, hejdå!
7månader med pojken idag, jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0