ge mig ett gevär någon

Så känner jag just nu.. jag suger på att planera och sitter i mina jävla sista kvällen plugg.
Idag gjorde jag svenskan, som gick rakt åt helvete, under provet sitter jag och hostar som ett jävla svin, koncentrerar mig bara på att inte hosta så högt, så alla andra ska störas!!
När jag kommer hem så känner jag hur trött jag är, och att jag inte sovit alls de senaste nätterna, men kan jag gå och sova? NEJ för jag har ju jävla spanskan till imorgon. Får dock se hur det blir imorgon, mår piss med en jävla hosta, rinnande näsa och nästan ingen röst.
Men jag och sara hann iallfall på ica och nu har jag mitt godis, och min spanska bok - lika bra och börja och försöka iallfall!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0